Ik heb een megane 2liter blok overgenomen en wil die in de clio swappen maar ik ga met het vliegwiel en de kop van de 1.8 gebruiken. Maar ik wil de nokken overzetten van de megane naar de 1.8 kop alles past enzo .Maar zodra ik de bouten vast zet zit er total geen beweging meer in. IS het dan niet mogelijk of zou het een beetje uitgevreesd moeten worden? En heeft er iemand het nr van henk van fastchip???
Mvg tony
nokken
-
Daniel de Rijke
Re: nokken
Waarom zou je dit willen wisselen???? Ik denk dat nog noooooit iemand dit heeft gedaan, of het past weet ik dus niet. Een megane kop is sowiso anders dan een 1.8 kop.
Van alle F7 motoren die er zijn gemaakt heeft de F7R 710 de aller tamste nokkenassen dus ik begrijp niet waarom je dit zou willen gebruiken in je 1.8 kop.
Van alle F7 motoren die er zijn gemaakt heeft de F7R 710 de aller tamste nokkenassen dus ik begrijp niet waarom je dit zou willen gebruiken in je 1.8 kop.
-
cleaningcreations
Het past erwel allemaal in maar zodra ik het vastdraai komt ie vast te zitten en zit er geen beweging in. En waarom zou ik de 1.8 nokken gebruiken ??? in plaats van de megane?
-
Daniel de Rijke
cleaningcreations schreef:Het past erwel allemaal in maar zodra ik het vastdraai komt ie vast te zitten en zit er geen beweging in. En waarom zou ik de 1.8 nokken gebruiken ??? in plaats van de megane?
Daniel de Rijke schreef:Van alle F7 motoren die er zijn gemaakt heeft de F7R 710 de aller TAMSTE nokkenassen dus ik begrijp niet waarom je dit zou willen gebruiken in je 1.8 kop.
-
gabbermaikel
Misschien moet je het even anders zeggen. Hij zal veel minder goed presteren met die megane nokkenassen als met die 1.8 nokkenassen omdat die 1.8 nokkenassen in principe meer vermogen kunnen leveren.