mij clio wil soms niet starten motor gaat wel rond maar slaat niet aan, als er een rood rond lampje knippert. Nu dacht ik dat het vast de bdp sensor is. maar ik heb de bdp sensor er afgehaald en geprobeerd te starten. maar dan doet het lampje normaal, maar start niet.
clio rs start soms niet
-
joost1600
clio rs start soms niet
heey
mij clio wil soms niet starten motor gaat wel rond maar slaat niet aan, als er een rood rond lampje knippert. Nu dacht ik dat het vast de bdp sensor is. maar ik heb de bdp sensor er afgehaald en geprobeerd te starten. maar dan doet het lampje normaal, maar start niet.
duzz ligt het nu aan de bdp sensor of moet ik het ergens anders zoeken.
-
joost1600
Re: clio rs start soms niet
ja dat lampje bedoel ik. is dat toch de startonderbreker? zijn dan mijn batterijen leeg van mijn sleutels. zal wel heel toevallig zijn want beide sleutels doen niet.
-
joost1600
ik heb de batterijen van beide sleutels vervangen maar er is niks veranderd. duzz iemand enig idee wat het nog meer kan zijn??
Is het met beide sleutels hetzelfde? Waarschijnlijk moet dan de code opnieuw worden ingelezen. Komt wel vaker voor.
Anders de ringantenne van het contactslot vervangen.
Anders de ringantenne van het contactslot vervangen.
-
joost1600
-
joost1600
ben vandaag bij de dealer geweest. het ligt waarschijnlijk van de sleutels. het signaal wat de sleutels versturen zal waarschijnlijk niet sterk genoeg zijn. dus 1 sleutel op gestuurd en hopen dat dat het is. oja de dealer zei dat de batterij er helemaal buiten staat dus er niks mee te maken heeft.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 4517 Weergaves
-
Laatste bericht door StadiumIII
-
- 7 Reacties