ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Pim, 34 jaar oud en in het blije bezit van een Clio II mark I 1.9D.
Ze heeft nu 230k op de teller en totdat deze fijne winter zo koud werd helemaal geen problemen.
ik heb eens door het forum zitten zoeken, maar kijk waarschijnlijk overal overheen.
Laatst merkte ik dat hij wat meer begon te brullen.
Na wat zoekwerk kwam ik er achter dat het wel eens aan mijn luchtfilter zou kunnen liggen (werd me verteld) en ben daar eens naar gaan kijken.
Blijkt dat de slang die van de luchtfilter met een kronkel uiteindelijk bij de linker voorlamp uitkomt, in de bocht behoorlijk gat er in heeft zitten.
Dit leek mij een mooi moment om een andere filter erop te zetten, maar wil wel graag, als dat kan, een "power" filter, gewoon een die beter is dan de originele.
Zouden jullie mij kunnen adviseren welke ik het beste kan nemen??
En met dit koude weer merk ik dat ie dus eigenlijk niet meer start, eerst was het de accu, nieuwe erin laten zetten, maar het lijkt wel of ie niet goed opwarmt.
De enige manier waarop ik em nu nog aan het lopen krijg is met startpilot, al lijkt het me niet de bedoeling dat ik dat elke ochtend ga gebruiken totdat het weer beter weer is, of wel dan?? Zouden dat de gloeispiralen kunnen zijn?
Alvast bedankt.
Groeten
Pim