Goededag,
Ik ben al enige tijd lid van het forum en heb een tijdje geen clio meer gereden ivm een ongeluk. Nu heb ik weer een tijdje een andere clio rsi gekocht en liep in het begin perfect. Alleen sinds hij opnieuw gekeurd is hij een stuk langzamer geworden helaas.
Ik vermoed dat ze aan de schroef hebben gedraaid waarmee de co2 stoot geregeld wordt
omdat hij eerst was afgekeurd op de co2.
Nu dus mijn vraag waar zit die schroef of regelaar aangezien ik deze nergens gevonden krijg. Zelf zegt de garage dat ze niks veranderd hebben maar ik weet zeker van wel. Beetje raar als hij voor de keuring wel perfect rijd en erna niet meer.
Groet, matthijs
clio rsi co2
-
Matthijs
Re: clio rsi co2
Hoi Henny,
Klopt officieel mogen ze niks aan je auto veranderen mits je daar toestemming voor geeft. Helaas heb ik dit al een keer eerder ook bij een andere garage gehad alleen was dit met de verlichting bij mijn eerste auto.
Inmiddels is hij goed gekeurd nadat ik een andere kat op heb geschroeft alleen rijd hij nog steeds niet goed. Hij heeft een flinke dip bij de 2000 toeren en die eindigt bij de 2400 toeren. Ook iets wat hij voor de keuring ook niet had.
Ik heb gepraat met een vriend van mij die ook auto monteur is en vermoed dat het die co2 schroef is waar ze aan gezeten hebben maar helaas krijgt hij die ook nergens gevonden..
In ieder geval bedankt voor de reactie.
Groet, matthijs
Klopt officieel mogen ze niks aan je auto veranderen mits je daar toestemming voor geeft. Helaas heb ik dit al een keer eerder ook bij een andere garage gehad alleen was dit met de verlichting bij mijn eerste auto.
Inmiddels is hij goed gekeurd nadat ik een andere kat op heb geschroeft alleen rijd hij nog steeds niet goed. Hij heeft een flinke dip bij de 2000 toeren en die eindigt bij de 2400 toeren. Ook iets wat hij voor de keuring ook niet had.
Ik heb gepraat met een vriend van mij die ook auto monteur is en vermoed dat het die co2 schroef is waar ze aan gezeten hebben maar helaas krijgt hij die ook nergens gevonden..
In ieder geval bedankt voor de reactie.
Groet, matthijs
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 6166 Weergaves
-
Laatste bericht door Mees120