Hoi.
ik heb een clio 1.5 dci van dec 2003 nu heb ik steeds last als hij warm is en ik kom van de snelweg af en ik rij 70 in ziin 5 plusminus 1500 toeren gaat hij horten en stoten en over in noodloop als ik het gas dan een paar keer indruk en loslaat gaan de lampjes weer uit hij loopt dan ook heel onregelmatig stationair
al gedaan egr klep schoongemaakt plus in laat buis zat helemaal dicht brandstof filter vervangen relais schoongemaakt en ingespoten onder de kap verschillende sensors op de luchtslang schoongemaakt etc
wie kan mij helpen
Aad
clio 1.5 dci loopt onregelmatig als hij warm is
-
autofanaad
Re: clio 1.5 dci loopt onregelmatig als hij warm is
Hoi mede forum leden,
Kan het ook iets met de brandstofpomp zijn hij staat echt te ratelen als hij stationair draait vandaag weer afgeslagen op de snelweg in de file is dit ook uit te lezen als hij daar problemen mee heeft
aad
Kan het ook iets met de brandstofpomp zijn hij staat echt te ratelen als hij stationair draait vandaag weer afgeslagen op de snelweg in de file is dit ook uit te lezen als hij daar problemen mee heeft
aad
-
autofanaad
Re: clio 1.5 dci loopt onregelmatig als hij warm is
na heel lang zoeken 2 weken lang was het een slecht kontakt van de stekker van de druk censor op de ster verdeling
he he eindelijk opgelost
Aad
he he eindelijk opgelost
Aad
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 10976 Weergaves