trekhaak monteren clio campus van 2007
-
Jong
trekhaak monteren clio campus van 2007
Ik ben bezig met het monteren van een afneembare Bosal trekhaak op een Clio Campus van 2007.
Bij het monteren van de montageplaat aan de linkerkant komt hij tegen de uitlaat aan.
Hoe los ik dit op, graag hulp hierbij
Bij het monteren van de montageplaat aan de linkerkant komt hij tegen de uitlaat aan.
Hoe los ik dit op, graag hulp hierbij
Re: trekhaak monteren clio campus van 2007
Kan je de uitlaat niet een stukje opschuiven? Van Bosal mag je echt verwachten dat het goed past. Waarschijnlijk is dus je ophangrubber van de uitlaat niet stevig genoeg meer.
Tnx Age, had er even overheen gekeken.
Bij deze dus verplaatst
Bij deze dus verplaatst
-
Jong
Bedankt Arjan
Ik ga het zeker bekijken. Hoop dat dat het probleem is.
Je hoort er nog van.
Even voor de goede orde het gaat om een Clio 3
Mvrgr Jong
Ik ga het zeker bekijken. Hoop dat dat het probleem is.
Je hoort er nog van.
Even voor de goede orde het gaat om een Clio 3
Mvrgr Jong
Campus is een Clio 2 phase 4
Die zijn een tijdje naast de Clio 3 geleverd.
Zie ook https://www.clioclub.info/forum/viewtopic.php?f=26&t=917
Zie ook https://www.clioclub.info/forum/viewtopic.php?f=26&t=917
-
Jong
Hallo Arjan,
Bedankt dat wist ik dus niet...het is mijn 1e Clio.
Dan begrijp ik nu waarom deze trekhaak van Bosal type nr:034614 niet past.
Weet jij misschien wat voor type trekhaak ik dan moet hebben??
groetjes Jong
Bedankt dat wist ik dus niet...het is mijn 1e Clio.
Dan begrijp ik nu waarom deze trekhaak van Bosal type nr:034614 niet past.
Weet jij misschien wat voor type trekhaak ik dan moet hebben??
groetjes Jong
Vaste en Afneembare trekhaken / RENAULT / Clio / Clio II Campus bj 05 - Vaste trekhaak Bosal (artikelnr: 27891)
http://www.trefina.nl/Webwinkel-Product ... Bosal.html
http://www.trefina.nl/Webwinkel-Product ... Bosal.html
-
Jong
Hallo Arjan
Ik had dus de verkeerde trekhaak, inmiddels geruild en een vaste trekhaak gemonteerd. wat goed is verlopen.
Ook de kabel set gemonteerd, alleen loop ik daar weer tegen een probleem.
Ik heb alles volgens schema aangesloten zelfs tot 2x toe!!
Bij het aansluiten van onze fietsdrager geeft hij geen stroom.
Alles weer gecheckt ook met de spanningszoeker, Als je de achterlichten aan zet geeft hij alleen bij 2 blauw en 8 grijs spanning aan.
Bij al de andere draden niks nada.
Weet jij misschien wat ik verkeerd hebt gedaan??
Ik had dus de verkeerde trekhaak, inmiddels geruild en een vaste trekhaak gemonteerd. wat goed is verlopen.
Ook de kabel set gemonteerd, alleen loop ik daar weer tegen een probleem.
Ik heb alles volgens schema aangesloten zelfs tot 2x toe!!
Bij het aansluiten van onze fietsdrager geeft hij geen stroom.
Alles weer gecheckt ook met de spanningszoeker, Als je de achterlichten aan zet geeft hij alleen bij 2 blauw en 8 grijs spanning aan.
Bij al de andere draden niks nada.
Weet jij misschien wat ik verkeerd hebt gedaan??
Heb je een universele kabelset met van die ScotchLock blokjes of een plug 'n play?
Kan het niet in de fietsdrager zelf zitten dat daar een draadje los zit...
Kan het niet in de fietsdrager zelf zitten dat daar een draadje los zit...
-
Jong
Het is een plug & play van ECS.
Nee volgens mij ligt het niet aan de fietsdrager.
Ik heb het ook nog de spanningszoeker op alle draden gezet en kreeg daar geen reactie op.
Alleen als ik mijn achterlichten aan deed kreeg ik op de blauwe en grijze draden stroom.
Nee volgens mij ligt het niet aan de fietsdrager.
Ik heb het ook nog de spanningszoeker op alle draden gezet en kreeg daar geen reactie op.
Alleen als ik mijn achterlichten aan deed kreeg ik op de blauwe en grijze draden stroom.
- Petare
- forum member
- Contacteer:
Verschil tussen Clio2 ph1 en ph2/3/4? Weet niet of ze daar rekening mee hebben gehouden met die bedrading? Ik heb destijds een trekhaak van de sloop gemonteerd van een ph1. Ophanging is het zelfde alleen de bedrading niet. Ik heb op dat moment alles naar eigen inzicht passend gemaakt.
Controleer aan de hand van een bedradingsschema, of je op de juiste polen in de contactdoos spanning krijgt. Bij geen spanning, controleer dan of de stekkers achter de achterlichten er goed op zitten en massa goed is. Op de verkeerde polen spanning dan zit je bedrading verkeerd. Maar je geeft aan dat je geen kerstboom heb op de fietsendrager, dus dat zal het wel niet zijn.
Mocht je geen spanning hebben dan op draadbreuken controleren, weerstand van de kabel van achterlicht naar stekker door meten. Van achterlicht naar contact op stekkerdoos geen of heel weinig weerstand, op de andere polen een hele hoge weerstand voor die draad. Mocht dat niet zo zijn dat heb je een draadbreuk liggen.
Controleer aan de hand van een bedradingsschema, of je op de juiste polen in de contactdoos spanning krijgt. Bij geen spanning, controleer dan of de stekkers achter de achterlichten er goed op zitten en massa goed is. Op de verkeerde polen spanning dan zit je bedrading verkeerd. Maar je geeft aan dat je geen kerstboom heb op de fietsendrager, dus dat zal het wel niet zijn.
Mocht je geen spanning hebben dan op draadbreuken controleren, weerstand van de kabel van achterlicht naar stekker door meten. Van achterlicht naar contact op stekkerdoos geen of heel weinig weerstand, op de andere polen een hele hoge weerstand voor die draad. Mocht dat niet zo zijn dat heb je een draadbreuk liggen.
Vrouw: '09 Clio III Dynamique 1.2TCE (Good old D4Ft)
Ikke: '17 Talisman Initiale Paris 1.6TCE 7EDC (M5M)
Ikke: '17 Talisman Initiale Paris 1.6TCE 7EDC (M5M)
-
PaulM
heb zelf een afneembare trekhaak gemonteerd op de clio 2 uit 2003. Bedrading ging via de achterlichten door daar een metalen plaatje tussen de stekkers te zetten om de stroom te verlengen naar de stekkers van de nieuwe draden. Daarbij moest je de stekker zelf 180 graden draaien en dan erop zetten. Weet niet of dit ook bij jou moest, bij mij was het een trekhaak van thule.
Laatst genoemde is mij ook overkomen.
Stekker "normaal" vast zetten en het was idd feest met de verlichting.
Stekker 180 draaien, en ja hoor alles oké.
Stekker "normaal" vast zetten en het was idd feest met de verlichting.
Stekker 180 draaien, en ja hoor alles oké.
did drive Clio II PhAseIII 1.5 dci 82pk dynamique luxe
Now drive a
Volvo V40 1.9d
Clio IV Dynamique 1.5dci 90pk
Now drive a
Volvo V40 1.9d
Clio IV Dynamique 1.5dci 90pk
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht