thnx!
remus einddemper clio rs.
-
kelvin1990
- forum member
- Contacteer:
remus einddemper clio rs.
Ben me een beetje aan het oriënteren voor een remus einddemper voor op mijn rs'je. Gewoon een mooi rvs/chromen ovalen pijpje. heb al gekeken bij veban, maar wat zijn jullie ervaringen om ze ergens te kopen? Passen deze op de standaard middenpijp? Kunnen de einddempers van bijv. een polo of een golf ook 1 op 1 worden overgezet?
thnx!
thnx!
Re: remus einddemper clio rs.
Wat bedoel je met ervaringen om "ze" ergens te kopen? Bedoel je dan om uitlaten te kopen? Dan is mijn ervaring dat het vaak erg duur is tenzij er een actie of deal is. Vaak is het goedkoper om een custom uitlaatlijn te laten maken.
Veban had een actie voor 75 euro meen ik toen. Weet niet ofze die nog hebben. Die past er gewoon op ja.
Verder lijkt me dat een demper van een polo of golf er niet zo op past..
Veban had een actie voor 75 euro meen ik toen. Weet niet ofze die nog hebben. Die past er gewoon op ja.
Verder lijkt me dat een demper van een polo of golf er niet zo op past..
-
kelvin1990
- forum member
- Contacteer:
idd ja wat jullie ervaring zijn met koop/prijs/kwaliteit verhouding. Een demper zonder actie betaal je je helemaal scheel.. Thnx Ezra
Iemand anders nog?
Iemand anders nog?
Ik zag op marktplaats een sebring uitlaat dubbel rond mischien wat voor je, voor 150
2.0 16v RS
-
kelvin1990
- forum member
- Contacteer:
die heb ik ook gezien. maar dat was er 1 voor een williams volgens mij. lekkere uitgebreide tekst van de verkoper...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht