Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een Renault clio uit 2001 (1.2 16v). Gekocht bij een dealer met 149000 op de teller.
Alles werkt naar behoren maar hij heeft sinds kort een irritant startprobleem..
[youtube]dPzWaGaKcQ0[/youtube]
Het komt heel willekeurig. Na het starten loopt het toerental op naar 1500 (naar mij ogen normaal?) en dan valt hij acuut uit. (zie YouTube filmpje).
Soms start hij in een keer dan doet hij het weer perfect geen rare geluidjes of getik. Klinkt niet echt naar een brandstof probleem aangezien hij niet stottert. Maar ik sluit niks uit. Bedankt voor de hulp alvast!
Clio 2001 startprobleem..
-
Alexevers1
Clio 2001 startprobleem..
Laatst gewijzigd door Arjan op 16 apr 2014 14:24, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: verplaatst
Reden: verplaatst
Re: Clio 2001 startprobleem..
Vervelend probleem! kan meerdere oorzaken hebben. Al eens uit laten lezen op storingen of foutcodes?
Enkel heb je m hier in het verkeerde topic staan. je kunt m beter naar t clio 2 topic verhuizen.
Ook zie ik dat dit je eerste bericht op het forum is, welkom! Misschien leuk om je ook even voor te stellen ?
http://clioclub.nl/viewforum.php?f=6
Enkel heb je m hier in het verkeerde topic staan. je kunt m beter naar t clio 2 topic verhuizen.
Ook zie ik dat dit je eerste bericht op het forum is, welkom! Misschien leuk om je ook even voor te stellen ?
http://clioclub.nl/viewforum.php?f=6
grote kans inderdaad !
-
Alexevers1
Dankje bas! Zal ik wel doen:)!
Ik ga morgen vroeg naar een auto zaak laten uitlezen. Maar zou als de BDP kapot is niet een constant probleem geven? Ipv alleen bij het starten? Want zodra die is gestart doet hij het perfect
Ik ga morgen vroeg naar een auto zaak laten uitlezen. Maar zou als de BDP kapot is niet een constant probleem geven? Ipv alleen bij het starten? Want zodra die is gestart doet hij het perfect
het signaal wat hij heeft is de ene keer goed en de andere keer gestoord, dit duidt op een sensor die het aan het begeven is.
-
Alexevers1
Ben heel benieuwd wat de uitlezing geeft.. Kan het inderdaad zomaar zijn. Thanks!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht