hallo,
Ik was net aan het kijken waarom mijn kachel niet warm wordt door in de slangen te knijpen en te bewegen om eventueele lucht te verwijderen. Ik hoor btw ook geen 'klik' wanneer ik van koud naar warm of andersom schakel. Ik weet ook niet hoe dit zou moeten klinken.
Alhoewel toen ik de motor uitschakelde hoorde ik een raar geluid met vertraging. Hier heb ik een filmpje van gemaakt zodat het te horen Is maar ik heb geen idee hoe ik dit moet toevoegen, weet iemand hoe?
Btw ik ben nieuw op dit forum dus geen idee of de vraag onder het juiste onderwerp Is geplaatst.
Mike
Raar geluid bij het uitzetten van de motor
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 26 mei 2008 00:12
- Locatie: Houten (UT)
- Contacteer:
Re: Raar geluid bij het uitzetten van de motor
Filmpje toevoegen aan youtube.
Daarna de code achter http://www.youtu.be gebruiken tussen de youtube code knop:
En mocht het niet lukken een pb naar mij, dan help ik je graag. 
Daarna de code achter http://www.youtu.be gebruiken tussen de youtube code knop:
Code: Selecteer alles
[youtube]v=17247fakb9[/youtube]Groeten, Vincent.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 10362 Weergaves
-
Laatste bericht door hipy
-
- 0 Reacties
- 11352 Weergaves
-
Laatste bericht door JornB2000
-
- 0 Reacties
- 10219 Weergaves
-
Laatste bericht door Johanderksen
-
- 0 Reacties
- 10103 Weergaves
-
Laatste bericht door AndrewDc
-
- 4 Reacties
- 6627 Weergaves
-
Laatste bericht door Batu