heb een paar maanden geleden een vast gelopen rem gehad en sindsdien trilt hij met remmen.
Ik dacht dat misschien me schijven krom konden zijn maar dat is het dus schijnbaar niet wand
ik heb mijn schijven inclusief mijn blokken vervangen en nu tril hij nog erger dan voorheen.
Weet iemand dan wat dit zou kunnen zijn ??
trillen bij remmen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 6370 Weergaves
-
Laatste bericht door Barney88
-
- 16 Reacties
- 26654 Weergaves
-
Laatste bericht door Scarface450
-
- 0 Reacties
- 7787 Weergaves
-
Laatste bericht door nicoE
-
- 2 Reacties
- 120843 Weergaves
-
Laatste bericht door Robert0313
-
- 0 Reacties
- 5660 Weergaves
-
Laatste bericht door voidfoo