Hoi Allen,
Mijn navigatie doet het en kom er nu ook in etc. Hoe verander je de taal? Er zit wel een talen cd bij maar hoe kan ik dit van Duits naar Nederlands zetten?
Ook wil ik bluetooth. Wat adviseren jullie?
Carimat Renault Clio 2 Initiale 2003
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 15236 Weergaves
-
Laatste bericht door fokkehuis
-
- 0 Reacties
- 10879 Weergaves
-
Laatste bericht door lwdracer
-
- 6 Reacties
- 8853 Weergaves
-
Laatste bericht door danielvgrootel
-
- 3 Reacties
- 10559 Weergaves
-
Laatste bericht door Scarface450