Hallo allemaal,
Ik ben er sinds kort achter dat er ergens aan de voorkant van mijn clio (renault clio 1.2 RL Symbol 1994) plaats moet zijn voor boxen. Het schijnt dat deze aan de zijkant onder de verwarming zitten (achter een klep/plaat hoe je het ook wil noemen). Klopt dit? En zo ja hoe groot is de ruimte om boxen te kunnen plaatsen?
Verder nog een vraag over het aansluiten van die boxen. Hoe moet dit? Kabel naar radio en boxen? Heb achter in de hoedenplank namelijk ook boxen zitten die aangesloten zijn, kan dit een probleem zijn?
Groeten.
Dit bericht staat ook bij het interieur. Wist niet waar dit precies thuis hoorde.
Boxen clio 1.2 1994
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Boxen clio 1.2 1994
Zitten idd onder de verwarming speakers
Dit zijn 10cm speakers, erg klein dat wel
Als het goed is zit er een speaker draad er al in
Dit zijn 10cm speakers, erg klein dat wel
Als het goed is zit er een speaker draad er al in
Groeten, Vincent.
Re: Boxen clio 1.2 1994
Ik heb mijn speakers daar ook zitten. Zoals vinnie al zei, zijn het 10cm speakers. De mijne waren van karton en zodra je de radio wat harder zette begonnen ze heel erg te kraken. Ik heb voor n eurotje of 20/30 nieuwe 10cm speakers gehaald en deze doen het perfect!
Als ik het me goed herinner lopen er aan elke kant 2 kabeltjes, een (baby)roze en 1 (creme) witte
Kwestie van de oude eruit en de nieuwe erin!
Als ik het me goed herinner lopen er aan elke kant 2 kabeltjes, een (baby)roze en 1 (creme) witte
Kwestie van de oude eruit en de nieuwe erin!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 6207 Weergaves
-
Laatste bericht door Mees120
-
- 0 Reacties