Ventilatie geeft lauwe lucht

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
Soylustyle

Ventilatie geeft lauwe lucht

Bericht door Soylustyle »

Dag allemaal,,
Ik heb sinds 2 maanden een clio 1.8.16v van 92 maar mijn ventilatie werkt op alle standen perfect alleen hij blaast lauw lucht op terwijl ie op ut warmste stand staat iemand enig idee waar het aan kan liggen?? (thermostaat?,kachelradiator?zekering?
Alvast bedankt Groetjes..
Soylustyle

Re: Ventilatie geeft lauwe lucht

hennybongers schreef:Hoi,

Het kan idd de thermostaat zijn maar daarvoor moet je eerst kijken of je motor wel op temperatuur komt.
Is dat wel het geval dan kan lucht ook het probleem zijn. Even ontluchten dus. Indien dat allemaal goed is dan verder gaan zoeken bij de kachelradiator, kachelkraantje enz..

Succes

Gr. Henny
Dag Henny,
ik heb vandaag thermostaat besteld morgen komt ie binnen dus ga um dan gelijk eropzetten en dan laat ik het je weten hoe het is afgelopen,, maar de auto komt wel mooi op temperatuur tussen het duurt wel effe weetnie of dat normaal is ?
Soylustyle

hennybongers schreef:Hoi,

Heb je de thermostaat er nu uit? Dan kan je hem ook even checken in een pan water die je op het vuur zet.
Als het even kan een temperatuurmeter erbij houden en kijken wanneer het open gaat.

Bij deze kou kan het natuurlijk wel wat langer duren voordat de boel op temp is.

Heb je ook ontlucht?

Gr. Henny
nee heb um er nog niet uitgehaald doe ik morgen zodra ik de nieuwe heb. en wat bedoel je met ontluchten ?
Kelvintjuh

Bericht door Kelvintjuh »

Waar zit die ontluchting volgens mij is dat bij mij ook het probleem als ik in een slang knijp zie ik de lucht er bi mijn koelvloeistof tankje uit gaan...
Kelvintjuh

Bericht door Kelvintjuh »

Ben ik weer... heb net de motorkap open gehad.. maar waar zitten die ontluchtingschroefjes..
Heb je er misschien een foto van oid heb de hele slang bestudeerd.. maar nergens schroefjes..
:) :stupid:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 1 Elektronica (vraag & antwoord)”