Ik heb een clio rs van 2001, nu is deze al vrij rap. Maar omdat het altijd sneller kan zit ik beetje te kijken voor throttlebodies en een setje scherpere nokkenassen..
Nu vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met de K-Tec throttlebodie kit, het gaat om deze:
http://www.k-tecracing.com/show_product ... 33&appid=2
Zo ja, wat zijn de ervaringen? Mag ik een keer langskomen om te kijken en te luisteren natuurlijk! Want volgens mij is het geluid echt gruwlijk als je throttlebodies hebt:)
Verder moet ik volgend jaar mijn distributieriem vernieuwen, nu ik dan toch bezig ben wil ik gelijk een setje scherpe nokkenassen monteren, nu vroeg ik mij af wat (met het oog op throttlebodies) de beste keus is!
Ik weet natuurlijk dat het motortje hier vrij onrustig van word en dat het mischien niet het beste voor op straat is. Maar het is dan ook de bedoeling om paar weekenden naar de Nurburgring te gaan, dus vandaar dat het motto is; hoe sneller hoe beter
Ik hoor het wel!!
Groeten
Ps. als iemand van zijn K-Tec set af wil, of iemand die weet dat het ergens in NL te krijgen is.. Ik hou mij hiervoor aanbevolen :D