Ik gebruik een kwast, een fles Dasty en een lagedruk plantenspuit. Om de ingedikte smeer bij de kapsluiting en bovenop de radiateur weg te krijgen, had ik alleen wel hoge druk nodig. Dus ontvetter er op en naar de wasstraat. Spuitlans er op en het was schoon. Toen liep de boel ook nog goed. Hierna ben ik nog door de wasstraat gegaan en ook toen liep alles nog goed.
Eenmaal thuisgekomen heeft de auto denk ik een uur stilgestaan. Ik start en rij de wijk uit en ik begin misfires te krijgen. Dit wordt steeds erger naarmate ik verder rij. Er zijn bepaalde standen van het gaspedaal, waarin de boel redelijk ronddraait. Maar met name vollast is drama. Overigens worden er geen misfires in de ECU gelogd.
Dit was allemaal gisteren. Ik ben er maar een nachtje op gaan slapen, anders ga ik dingen slopen
Zojuist start ik die Franse trut en draait ze een paar seconden lekker rond. Daarna wordt het snel minder. Het lijkt me dus iets electronisch en iets wat onder invloed van warmte de boel verergert. (En iets wat niet tegen vocht kan, denk ik...)
Zojuist heb ik alle stekkertjes waar ik bij kan (en die ik los kon krijgen) schoongemaakt en weer aangesloten... Helaas zonder resultaat.
Wat denken jullie? BDP, bobine, stekkertjes?